Nieuwsbrieven

Hieronder vindt u de meest recente Leeswijzers van onze school.

Vacature groep 5/6

Wij hebben per direct plaats voor een leerkracht voor groep 5/6!

Wij bieden een werktijdfactor van 0,3 met mogelijkheid tot uitbreiden naar 0,4.

radarschool-onderdewieken-vacature-interne-begeleider

Wij zoeken een Intern Begeleider die graag bij ons wil werken op CBS onder de wieken.

cbs-onder-de-wieken-laatste-talentenmiddag-voor-de-meivakantie

Gisteren was de laatste talentenmiddag voor de meivakantie. Wat leuk dat er zoveel ouders kwamen kijken en mee kwamen doen!

strandjutten-op-westerschouwen

De kinderen uit groep 7 en 8 gingen vandaag strandjutten op het strand van Westerschouwen. Het strand leek heel schoon maar ongelofelijk wat een afval ze toch nog verzameld hebben.

cbs-onderdewieken-biddag-blijven-bidden--was-het-centrale-thema

Gisteren mochten we met alle kinderen biddag vieren. “Blijven bidden” was het centrale thema.

D952E53E-BD26-4CD1-82C7-C87A341301DE.jpg

Zoek je een leuke en leerzame LIO stageplek? Je bent van harte welkom op onze school!

Wij zoeken een student die;

acro sint en piet

Vandaag was het dan eindelijk zover: het lang verwachte en voorbereide Sinterklaasfeest. Alle kinderen waren gespannen en vol energie.

schoolfruit leuk

Van 11 november t/m 17 april krijgen de kinderen op school gratis drie porties groente en fruit per week. Op woensdag en donderdag krijgen ze dit tijdens de kleine pauze.

fragment mq-scan

Vorig jaar zijn we gestart met een nieuw project, een motorische screening om meer inzicht te krijgen in de motorische vaardigheden van de kinderen.

mr-foto-cbs-onderdewieken01

De medezeggenschapsraad is een actief en betrokken groep die regelmatig bijeen komt om niet alleen de school te kunnen ondersteunen, maar ook juist met een kritische blik uiteenlopende activiteiten