Helaas u heeft geen rechten op deze pagina

Na nader onderzoek van uw identiteit op deze website heeft Monster, onze vaste medewerker en huiskat, besloten u geen toegang te geven.
Klikt u op onderstaande button en probeer opnieuw.

cat-in-box-404-page.png

De vriendschap van een kat,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een kat kan geven.

Want ben je eens verdrietig,
dan kijkt ze je aan,
alsof ze zeggen wil,
ik zal altijd naast je staan.

En als je dan weer vrolijk bent,
dan slaat ze met haar staart,
en miauwt alsof ze zeggen wil,
dat hebben we weer geklaard.

Zo'n vriendschap is een wonder,
een wonder om te beleven,
geen mens kan zoiets geven.

cat-in-box-404-page.png

De vriendschap van een kat,
is vriendschap voor het leven,
voor een ander niet te zien,
hoeveel een kat kan geven.

Want ben je eens verdrietig,
dan kijkt ze je aan,
alsof ze zeggen wil,
ik zal altijd naast je staan.

En als je dan weer vrolijk bent,
dan slaat ze met haar staart,
en miauwt alsof ze zeggen wil,
dat hebben we weer geklaard.

Zo'n vriendschap is een wonder,
een wonder om te beleven,
geen mens kan zoiets geven.

Koelkastposter

Schoolgids Radarschool, vereniging voor Protestants Christelijk Onderwijs te Schouwen-Duiveland Radarschool Onder de Wieken

Kalender Radarschool, vereniging voor Protestants Christelijk Onderwijs te Schouwen-Duiveland cbs onder de wieken.

Wat was het afgelopen dinsdag enorm heet. Ik liep die middag in een stoet over de hete straten van een klein Zeeuws dorp. De straat was zo heet dat spontaan schoenzolen en hakken loslieten. De hitte liet de lijm smelten. Daar sta je opeens zonder hak. Wat voelt dat raar, … onstabiel. Opeens voelt elke stap raar aan. Dan besef je dat zelfs zo een kleine hak er toe doet.

Radarscholen brochure leerplicht

Radarscholen voor christelijk onderwijs heeft het in de inleiding van november nummer van Signaal duidelijk over de Impackt van Corrona.  “Elke keer als er een persconferentie is, is het weer spannend: wat betekent het voor mij? Voor mijn werk, mijn gezin, het onderwijs,” Verder komen de volgende artikelen aan bod.

Richtlijnen voor het aanvragen van vrijstelling tot geregeld schoolbezoek (extra verlof) op Schouwen-Duiveland

Radarscholen voor christelijk onderwijs geeft een aantal keer per jaar een periodiek uit ....... deze keer een vakantie uitgave met een mooie wens. Ga met God en Hij zal met je zijn jou nabij op al je wegen met Zijn raad en troost en zegen. Ga met God en Hij zal met je zijn.

Radarscholen voor christelijk onderwijs geeft een aantal keer per jaar een periodiek uit ....... Deze keer een corona update met als titel Rollercoaster. Op dit moment kunnen we het niet voorstellen: op reis. Vandaag start de meivakantie, maar de caravan blijft in de stalling … het coronavirus houdt ons allemaal thuis. Toch proberen we er met elkaar iets van te maken.