Wie we zijn

Kinderraad

De Kinderraad komt iedere maand bij elkaar en bestaat uit 6 leerlingen van groep 3 t/m 8.  Tijdens de Kinderraad komen er verschillende onderwerpen aan bod.

Zo spreken we met elkaar over;

• Hoe het gaat op school.
  • Delen we ideeën over wat we willen verbeteren.
  • Bedenken en organiseren we een leuke actie.

De Kinderraad wordt begeleid door juf Carine.

Kinderraad

Zo spreken we met elkaar over;

• Hoe het gaat op school.
  • Delen we ideeën over wat we willen verbeteren.
  • Bedenken en organiseren we een leuke actie.

De Kinderraad wordt begeleid door juf Carine.

Ouderraad

Ouders zijn onmisbaar in de organisatie van de school. We waarderen de hulp die we krijgen enorm! Zo zijn er ouders die met een groepje kinderen naar de bibliotheek gaan, ouders die meegaan met de sportlessen of ouders die meehelpen bij de talentenmiddagen.

De activiteitencommissie (AC) van de basisschool houdt zich o.a. bezig met het (mede) organiseren van binnen- en buitenschoolse activiteiten.

De AC beheert ook de ouderbijdrage.

Contactpersonen:  Mareille Behrend (voorzitter) en Harmen Boot (penningmeester)

verbinding
verbinding
Ouderraad

De AC beheert ook de ouderbijdrage.

Contactpersonen:  Mareille Behrend (voorzitter) en Harmen Boot (penningmeester)

Medezeggenschapsraad

De Medezeggenschapsraad (MR)  is een zelfstandig orgaan dat op basis van de Wet Medezeggenschap Onderwijs (WMO) onder andere een gespreks- en overlegpartner is met de directie. De MR bestaat uit 2 ouders (oudergeleding) en 2 leerkrachten (personeelsgeleding). De directeur is als adviseur bij (een deel van) de MR-vergaderingen aanwezig. De MR heeft, afhankelijk van het onderwerp,  informatie, advies, of instemmingsrecht. Uiteraard kan de MR ook initiatief nemen om ongevraagd advies te geven aan de directie over allerlei onderwerpen.

Oudergeleding:    Mark Schouten & Bjorn Roskott

Personeelsgeleding: Margree van der Vliet en Cora Reijngoudt (secretaris)

Contact:
mrvoorzitterodw@lithora.nl
mrouderodw@lithora.nl

Medezeggenschapsraad

Oudergeleding:    Mark Schouten & Bjorn Roskott

Personeelsgeleding: Margree van der Vliet en Cora Reijngoudt (secretaris)

Contact:
mrvoorzitterodw@lithora.nl
mrouderodw@lithora.nl

Onze basisschool is onderdeel van de vereniging Lithora
Body

We horen bij Lithora, een scholenvereniging met 9 christelijke basisscholen op Schouwen-Duiveland en Tholen.

Het aanmeldformulier voor lidmaatschap van de vereniging Lithora, de Statuten en de Onderwijsverklaring vindt u bij de Downloads

Kibeo

Bij Kibeo Julianastraat kunt u uw zoon/dochter al vanaf jonge leeftijd aanmelden. Wij bieden het volgende aan:

• Dagopvang dagelijks geopend van 7.30 – 18.00 uur;
  • Peutergroep op maandag, woensdag en vrijdag van 8.30-12.00 uur;
  • Voorschoolse opvang
  • Buitenschoolse opvang

De dagopvang en peutergroep zijn gevestigd in een gebouw dicht bij de school.

De VSO en BSO is gevestigd in de school.

Op de website van Kibeo vindt u meer informatie over hun werkwijze, tarieven en uitgangspunten.

• Dagopvang dagelijks geopend van 7.30 – 18.00 uur;
  • Peutergroep op maandag, woensdag en vrijdag van 8.30-12.00 uur;
  • Voorschoolse opvang
  • Buitenschoolse opvang

De dagopvang en peutergroep zijn gevestigd in een gebouw dicht bij de school.

De VSO en BSO is gevestigd in de school.